Ngulsnzdik Papatyali insallah cnm ya doktor bole sanki duymamis olmamiz cok garipmis gbi davrannda benmde dogal olarak cok moralim bozuldu ama burda hep okuyorum herkes genelde 7-8inci hafta icinde duymus
Papatyali Ngulsnzdik sen moralini yüksek tut duyarsın daha kafana takma bebekte etkileniyormuş hem sen stres yapınca. 8inci haftaya kadar duyulur merak etme
Smyre Bende 5+1 oldum kızlar kese etrafında hafif kanama varmış düşük tehlikesi olabilirmiş dua edin olur mu bana da 😔😔
Denizz01 Papatyali kız bende bugün kesemi gördüm 5+2 dedi doktor ama benim hesabıma göre 5+6 haftaya da. KAlp için çağırdo 🙂
Papatyali Denizz01 bana 2 hafta sonra gel dedi 6gün kaldı 🙈 erken olursa duyulmama ihtimali var diye sanırım