1990tan Kizlar 15+3unde dr gittigimde plasentan asagida dikkat et demisti.o an bisey anlamadim ama gun gectikce kafama cok takilmaya basladi,kontrolum 19 nisanda.boyle bir durumu yasayan varmi?neden asagida olur,ne zaman yukari cikar ,yada cikar mi ?
Blgoez 1990tan o haftalarda benimde assagdaydi birkac hafta icindede yukari cikmisti genellikle cikiyor canim sikinti etme sadece fazla ayakta durma 🙂
narcittos Bana da aynı şeyi dedi doktorum. Araştırdığım kadarıyla rahim yukarı doğru büyüdükçe 7.aya kadar bile yukarı çıkabiliyormuş. Hatta %80miş çıkma oranı. Bu süreçte dikkat etmek gerekiyormuş. Bana 1 ay rapor verdi ağır kaldırma kabız olma dikkat et dedi.
Ddmyvz Benimde plasentam aşağıda 22. Haftamdayım doktor yukarı çıkmazsa normal doğum zor görünüyor dedi. 26. Haftaya kadar çıkarsa çıkar ama bakalim
Fasulyeemm Blgoez ayni dertten muzdarip oldugumu ogrendim bugun ama yaziniz icimi gerahlatti Allah tazi olsun sizden :)