minicikbirmucize valla 35e kadar catlamadım ben. Ki genetiğim cok yatkın eskiden kalan catlaklarım vardı. Su an 37yim ve bardak gibi çatladım. İnce ve küçük şu anda ama kullanmadıgım krem yok. Mustela, lireac hindistan cevizi, bioil hepsini kullandım birlikte. Karnım parlıyor. Hatta artık o kadar sürmüşüm ki sivilceler cıktı bi sürü. Yani pek engellenemiyor. Ama kesinlikle azaltıyorlar kremler yağlar.