OzgeSelcuk Kızlar bugün uyandıgımdan beri karnım çok sert bebeğimin hareketlerini hissediyorum Ama karnımın içinde yara varmış gibi ağrılarım oluyor ara ara bu normal bişi mi ? 29+1 gebeyim
Elifcek OzgeSelcuk bende 29+1 im bebek büyüdüğü için oluyor dedi doktorum . Artık kasılmaların da olabilir dedi
Nur-94 Bende 29+5 im benimde seninkine benzer agrilarim oluyo doktorum onemli degil dedi ama tabi herkesin farkli olabilir canimm
OzgeSelcuk Nur-94 zaman yavas yavas daraldıkça korkuyor insan bişi mi oluyor diye. Elifcek bende öyle tahmin ettim ama korktuk açıkçası başka bişi mi diye. Malum doktora gidemiyoruz