ayazmoms41 Kızlaarr çok fazla gaz sancım var karnım sanki düşecek nasıl sancı vuruyor gazımı da çıkartamıyorum 2 bardak ayran içmiştim akşam ne yapmam lazım ?? Bu gaz sancıları normal mi? 7+4 olduk.
Dilruba92 Süt iç canım bende 7 haftalıgım aynı senin gibi oldu süt çok ise yaradı ama sıcak içmen gerekiyor soğuk daha çok gaz yapar
ayazmoms41 Dilruba92 ben hep soğuk içiyorum Bundan sonra ılık içerim ayran da sanırım gaz yapıyor biraz da ayaklarım üşüdü gibi