Mdmr1906 bende hamile kalmadan önce icip bırakmıştım. Sonra hamile kaldigimin ilk zamanlarında sigara kokusu bazen hoş geliyordu icmek istiyordum ama hic icmedim sonra tekrardan tiksinmeye basladım sigara kokusundan. Ama ananem anlatır 6 çocuğu var 2si oğlan oğlanlara hamileyken sigarayi ağzına atıp cignemek istiyormus o derece aş ermiş sigaraya. Dedemden korkusuna icmemis ama abileri yanina gittiginde onların sigarasindan isteyip içiyormuş ve hayatimda i en guzel seydi o der hep. Baskada hic icmemis ve kokusundan bile igrenir hatta. Oglan bebege hamile olanlar sigaraya aşerme durumu oluyormuş. Ben kokusu hos geliyor dedigim zamanlarda oglan mi diye soruyolardu hemen.