mandalina bence herkesin acıya olan duyarlılığı farklı ondan kaynaklanıyor. Bir de bebeğin tekmesi en fazla ne kadar acıtabilir ki.? Tamam bebek büyük,kuvvetli evet ama bu kadar da şikayet edilmez bence ya. Onların varlığını hissetmek bile mükemmel bir duygu ne kadar acıtsa da🥰eminim acıtıyor diyen annelerde kötü niyetle söylemiyor çünkü hepimiz birer anneyiz artık hepimizin evladı kendine güzel♥️ bende 29 haftalık gebeyim bazen beni de yerimde hoplatıyor geriyor karnımı ama onu hissetmek bile çok güzel 🥰