Aknkbr Merhaba anne adayları göbek çatlamaması yada daha aza indirmek için hangi kremleri yada yağları kullanıyorsunuz ben badem yağı duydum ama oda tüylenme yapar diye korkuyorum sizin önerileriniz denir acaba
sevgicaner78 Zade vital hindistan cevizi yağı ve pregnicy jel kullanıuorum 31+5 teyim şuana kadar çatlak henüz oluşmadı memnunum
SevilayBayram Lierac aldım bnde 5.ayda başladım kullanmaya daha 5 haftadır falan kullanıyorm. Hafif kaşınma hissi geldiğinde sürünce geçiriyo hemen o iyi. Çatlak daha oluşmadı tabi