Hamileyim11 Takviye olarak omega 3 yani balık hapı kullanıyorum içtikten yarım saat sonra sütlaç yedim kızlar ağzıma kötü tat geliyor bebeğime bişey olur mu balık ve süt ürünlerinin beraber kullanımında zararlı olduğunu duymuştum başına gelen varmı
Adaaaa Hamileyim11 bende interntte okumustum o haplarla birlikte süt yogurt vs içilmemsi lazım diyor ama su için bol bol o nasıl anlayacaksn ki canım sen içini rahat tut