Seyma-Tek evet canım Batın Allahın 99 ismimden olduğu için anlamı.gorunmez ve yüce demek. Tek başına batın ismini koyulmaz diyor hocalarda söylüyor. Konulacaksa da abd eki olarak yani abdulbatin olarak diyor. Allahin kulu olan olarak oluyor oda. Ben baya bi araştırdım içim.rahat etmedi kulağına ezanla birlikte Abdulbatin efe okutup kimliğe batın efe koyacağım. Niyet önemli sonuçta.