mom101 Kızlar merhaba bir şey sorucam göğüs hassasiyyeti 10-11 haftalarda keçen var mı? 11 haftalık hamileyim göğüslerim bu gün eskisi gibi yumuşacık ve ağrısız sizce normalmi bu? Kusmam bu sabah oldu ama
Nmetcok mom101 canm bende 12+3 günlük gebeyim ama malesef bende geçti sandım☺️ 2 gün acısız 3 gün acılı devam ediyor🙈
Zeynep20 mom101 canım göğüs hassasiyeti her gün aynı olmuyor bazen acıyor bazen ise şişiyor Bizler sadcee bu durumun geçmesini bekliyoruz mesela ben acıdan öldüm bugün
Giz4110 mom101 canım benim 11 haftalıkken geçti hassasiyet heh dedim tamam, ama öyle değilmiş 😂şuan 14üm ve efsane bi şekilde tekrar başladı içini ferah tut bir sıkıntın yoktur 🥰
mom101 Wonderanne bende düne kadar akşamları acıyordu şimdi yumuşacık olmuş ve acısıda kalmamış çok korkuyorum kötü bir şeymi oldu diye kusduğum sürece göğüslere takılmıyordum bu sabahda kusdum ama yinede korku var içimde
mom101 Giz4110 insan haraketlerini hiss edene kadar rahat olamıyor elimde olsa günde ultrasona giderim bebeği görmek için😅
Aybukebakla mom101 ilk haftalar çok şiddetli sonra geçiyor daha sonra süt dolmaya başladıkça hafif tekrar başlıyor çok normal canım