Merhaba yeni hamişler ben bugün itibari ile 8 haftalık hamileyim son 3 haftam özellikle çok ağır geçti , koku hassasiyeti sebebiyle mutfağa giremiyorum son 1 haftadır dışardan söylüyoruz o yüzden biraz daha iyi hissetmeye başladım, siz nasıl besleniyorsunuz ? Ben genel olarak tuzlu kraker, ayran, pilav , hafif ekşi meyveler yerken iyiyim ama tatlı ve yağlı olan herşey midemi bulandırıyor tarif videolarına bile bakamıyorum.İnşallah hepimiz bu pandemi dönemini hayırlısı ile atlatır sağlıkla bebişlerimize kavuşuruz hayırlı akşamlar ❤️