Hllymn canm sürekli yaşıyordum. İlk öğrendiğimde çok yüksekti hemen doktora gittim akıntıdan bildim ben. Kaşıntı acı yoktu hiç. Doktor çok enfeksiyon olduğunu söyledi ki değerlerde kendimde gördüm. Tek doz içimlik suya karışım var onu içtim 1 kez direk düşürdü enfeksiyonu 2 hafta sonra daha gittim çok az kalmış onada tek doz toz dan verdi ve komple bitti. Sirkeyle yıkamak çok doğru değil doğru yıkamadığımız sürece enfeksiyonu yükseltmemiz söz knusuymuş ve kesnlikle su karışımlı olup içe girmemeli sirke dikkat edin. Ben hiç kullanmadım sirke, kullanmıyorum da. Bence doktorunuzu arayın özeldeyse ulaşırsınız. Süreklide bi kremim var vajina üzerine sürülen onu kullanıyorum. Ve günde 3 kez iç çamaşır değiştiriyorum bunada dikkat edin ıslak yerde baya bakteri üretiyor. Ayriyeten özür dileyerek söylüyorum. Enfeksiyon genellikle cinsel ilişki esnasında oluyor tedbirli olun, korunun derim hemde 9 ay boyunca🙈