Sevgili anneler ve anne adayları 13+6 hamileyim ve uzun zamandır geçmeyen bi burun tıkanıklığım var doktor illadin burun spreyi verdi belli aralıkla kullandım ama hala sorunuma bi çözüm bulamadım onun haricinde herşeyi denedim bitkisel yolları buhar viks ama bi türlü geçmiyor artık nefes alamıyorum spreyin de uzun vadeli kullanmak zararlı olduğu için onu da bıraktım az önce burnum kanamaya başladı ne yapmam gerektiğini bilmiyorum bununla birlikte baş ağrım da çok benim gibi bu rahatsızlığı yaşayan varmı ?