Edauysun Kızlar merhaba ya 1 haftadır gecmeyen bir sorunum var kaşıntı yanma vb… şeyler yok sadece karnımın altında sancı ve sık idrar yudum yudum gelince biraz sızlama suda içiyorum ama yok ne yapmam gerekli yaşayan varmı ? Bazen arkama vuruyor terliyorum😔
Buket4096 Edauysun cnim saglik ocaklari bunun icin hamilelere zararsiz bi ilac veriyo bende onunla duzeldim ayni durumdaydim
Raabiiaa Edauysun canim gitme sansin varsa doktoruna yada aile hekimine basvur bende vardi gidemedim bu hafta gittim o kadar fazla ilerlemiski doktor sen naptin dedi kan bile varmis idrarimda dikkat et lutfen kendine
Edahmet29 Edauysun aynen ya bendede hiç belirti yok sadece ilişkide yanma oluyor bide karnımın alt kısmında bı ağrı o kadar 1 ay önce doktor söyledi enfeksiyon olduğunu şuan geçtim bilmiyorum 🙄 ilaç kullandım bitti şuan gectimi hiç bilmiyoeum malum virüs var
Tubasim Raabiiaa canım doktor bunun için alttan mı bakıyor yoksa idrar tahlili Sonucu yeterli oluyor mu
Edahmet29 Buket4096 bende kullandım toz şeklinde doktor iki tane vardı 10 gün arayla iç dedi tozdu suyla karıştırıp içtim galiba senin dediğin turuncu bu paketi vardi