Aygul01 hamileler icin ekstra bi tehdit oluşturmadığını dünya da da kronik bir hastalığı olmadığı halde olenin olmadigini o yuzden kronik hastaligi olan gebelerin daha dikkatli olmasi gerektigini ama hamillerin son 3 ayinda bagisikliliklari biraz daha düştüğü icin etkilenmelerinin önceki aylarına göre daha fazla tehdit olabilecegi ama normaldede kontrollu hastalar olduğu icin teshisin daha hızlı konulabilecegini soylediler… Bu tarz konusmalardi. Yani acikcasi beni rahatlatti panikletmedi. Tedbirimizi alip inşallah hayırlısıyla doğum yapalım.