Mervekertisci Kızlar hayırlı akşamlar , bu bitki hakkında bilgisi olan var mı? Doğum zamanı nasıl kullanılıyor?
Aygul01 Mervekertisci sancın başladığında suya koyuyorsun kimisi tencere kaynatıyor ot açıldıkça rahminde açılıyor. Hastaneye giderken yaninda götürmen mantikli cunku Doğumdan sonrada çıkartıyorsun sudan. Ot kapanıyor kapandıkça rahminde kapanıyor. Kurutup tekrar başka bi doğuma kullanabiliyorsun. ozel bi duası yok ama üstüne okumak istediğin dualar varsa nas felak vesayre okuyabilirsin. Suyundanda icebilirsin.
Mlsldy Mervekertisci doğum belirtilerin başladığı zaman suya koyulup meryem suresi okunuyor ot bekledikçe açılıyor senin de açılmanı kolaylaştırdığına inanılıyor. Doğum yaptım gerçekten de faydasını gördüm suya koyulduktan sonra açılmam hızla ilerledi. Yalnız doğum bittikten sonra sudan çıkarılması gerekiyor unutulursa ya da suda kalırsa rahmin de açık kalacağı inanışı var.
Sibelsncar Mervekertisci benimde kayınvalidem ben doğuma girmeden kaynatıp getirmiş içeyim diye ama izin vermediler 4 santim acilmam vardı 2 günde kaynanam geldi elini belime koydu benim elim değil Meryem anamızın eli olsun şifa olsun diyip dua edip okumuş süreler sonra elini çekti doktor baktı 8 cm biz sok o anda zaten sezaryene gidiyordum 5 dk doğurdum ben inancliyim bu konulara rabbim kolaylığını verdi şimdi yine hamileyim yine yapicam insallah
Sibelgokhan Mervekertisci doğum zamanında bir kişi onu bir suyun içerisine bırakıyor ve yaşın okunuyor sen çıkıncaya kadar ,sen acı çektikçe o otta senle birlikte açılıyor. Bende doğuma girdigim de yapicam insallah
Mervekertisci Aygul01 suyundan ne zaman içelim? Ay sırf rahat güzel bir doğum olsun diye ne deseniz yapacağım şu an o moddayım 😄
Aygul01 Mervekertisci sancın esnasinda icebilirsin kuzum. Hatta bak birsey daha diyim sana. 11 tane hurma kaynat o hurmanın suyundan da ic sonrada o hurmaları ye😍
Leylus Mervekertisci hastane ebeleri gebelik okulunda kesinlikle icilmemesi gerektiği hakkında bilgi verdi bilginiz olsun.
Wonderanne Okuduğum kadarıyla bir gece suda bekletip ertesi gün o suyu içiyorsun bunu sancılar başlayınca yapıyorsun yine de istersen tekrar bakayım
Mervekertisci Aygul01 her günn hurma yiyorum inşallah işe yarıyordur 🤷🏼♀️ Birde bu otu kaynamış sıcak suya mı koyacağız acaba yaa.. baktım ama ğek bir bilgi bulamadım
Aygul01 Mervekertisci yoo direk suya koyabilirsin kaynadıkça açılır zaten. Ama yok kaynatmak istemiyorum dersende normal bi suya koy. Dogumdan sonrada sudan çıkart hemen yanında kim olacaksa tembih edersin çıkartsınlar ☺️ Ama geniş birseye koy açıldıkça büyüyor baya cunku
Mervekertisci Wonderanne ilk olduğu için pek bilmiyorum mesela nasıl bir sancı olacağını 🤷🏼♀️ Yalancı sancıyı da burda okudum.. tamamdır okurum inşallah :) çok teşekkür ederim ☺️
Mervekertisci Mlsldy o zaman hastaneye giderken yanımızda götürmekte fayda var , çünkü bu süreçte aileler gelemeyecek gibi görünüyor 😔
Wonderanne Mervekertisci 37den sonra yalancı sancılar olmaz adet gibi başlayan bir sancı ve kesinlikle nefes aldırmaz ayrıca kabız mışsın gibi aşağıda baskı hissedersin
Mlsldy Mervekertisci evet iyi olur ya da annenize filan okutup koydurup çıkarttırabilirsiniz farklı yerde olsa da haber verirsiniz. Benim hastanede teyzem okuyup suya koymuştu doğum bitince de çıkardı.
Mervekertisci Sibelsncar çok ilginçç , inşallah hepimize faydası olur. İçemem ama suyun içine koydurucam inşallah ❤️