Deletedmom337 Kizlar 24+4 haftaligim cok felaket buoantim var bide kusma fobim var suan banyoda oturup agliyorum normal mi bu haftada hic olmamisti cok kotuyum suan cok korkuyorum kusmaktan
Zlhb Deletedmom337 ben 28 deyım bugun bulantıdan öldüm resmen normaldır bence belkıde yedıgın bır sey dokundu falan olabılır
Islim123 Deletedmom337 prilam ilacı canım o geçiriyor ne denemediysem olmadı. Birde sarı ve yesil elma azcik dindiriyor
Tugbakarciga Deletedmom337 prilam iyi geliyor ben 31 im hala kullanıyorum. Bi de enfeksiyon varsa bulantıyı artırıyor. Doktoruna sormalısın bence. Kan idrar tahlili yapar
Kelebekmisali Deletedmom337 bende gebeliğimin ilk haftasından doğuma kadar kustum ne su ne ilaç ne yemek yiyebildim doğum yaparken bile kustum iki kez. Tek zorlayarak içtiğim prilam dr . Rahatlatıyordu biraz da olsa tavsiye ederim 😉
Zlhb Deletedmom337 valla doktora sormadan ılac alma ama ben zencefıllı su falan ıcıyorum cokta bır çözüm bulamadım başka😔