canım benimde hamileliğim başından beri oldu. Yeni gebeyim ama her gittiğimde sorun yoktu. Doktorum ya normal rutin akıntı ya yerleşme kanaması ya düşük habercisi dedi. Kırmızı olmadıkça ve durmayan bir akıntın olmadıkça korkma dedi. Düşük yaşadım önceden durmadan kırmızı aktı. Ama bu forumda kırmızı akıpta sorun olmayanlar da var. Yani herşey kişiye özel bu hamilelikte onu anladım. Allah bebeğini korusun🙏