Minik_avakado1 Selam hamişleeer 🤗 temmuz anneleri olarak nasıl kıyafetler almalıyız? Şaştım kaldım yeni doğan hastane çıkışları zaten ince uzun kollu evet ama sonrası için. 0-3 aylık kısa kollu mu uzun kollu mu? 3-6 aylık kısa kollu mu uzun kollu mu? Malum virüs sebebiyle çıkamıyoruz netten bakıncada büyüklüğü nasıl bilemiyorum hangi aydan kaçar tane almak daha mantıklı? Mersindeyim bu arada sıcak memleket 😊
Wonderanne Minik_avakado1 sıcak da olsa bebekler ilk zamanlar üşür diye biliyorum ben Ordu’dayim ne kadar yaz olsa da burası soğuk olacak ben biraz kışlık aldım 4 uzun kol 4 yarım kol 4 kısa kol zıbın almayı düşünüyorum her duruma karşı
Zlhb Minik_avakado1 ben sıfır kol zıbın ustunede pamuklu tulum veya alt üst aldım evımde cok sıcak oluyor ama bebegın durumuna gore çıkartırım dıye düşünüyorum yenı doğanlar üşür denır genelde o yuzden kısa kol tulum tarzı almadım hiç
Minnakdavsan Minik_avakado1 merhaba canım yenidoganlarin uzun kollu olsun ilk bir ay kendini ısıtamıyor zaten bebek oldugundan çokta sarmazsın ince muslinle kundak felan yaparsın rahatsız olmaz bebeğin ama pamuklu olmasına dikkat et cildini tahriş etmesin , 0-3 ay aldıkların da uzun kollu olursa iyi olur
Minik_avakado1 Wonderanne bende her ihtimale karşı 0.3 aylık uzun kollu da almayı düşünüyorum ama bu kezde pişerse çocuk mersinin sıcağı fena ama daha çok küçük olacağı için ısıya karşı nasıl olacak bilmiyorum
Lawyermom01 Ben de adanadayım doğum haziranda, Yenidoğanlar uzun kollu ama zıbınları genelde 0 3 ay arası kısa kollu tercih ettim. Yenidoğan için kaç set gerekli ben Bir 10lu bir 5li bir 3lü almayı düşünüyorum yeterli mi sizce?
Minik_avakado1 Lawyermom01 bilirim adana sıcağını tabi yanar bizim buralar 1 aya ve eylül dede sıcak olur bilirsiniz ki ben 10lu değilde 2 takım 5li almayı düşünüyorum yenidoğan olarak içini zıbın olarak tamamlayacam yeleğine zaten gerek yok diye düşündüm bilemedim çok tecrübesiz bi anneyim şu an ama yeterli bence yenidoğan için sizinkiler
Zlhb Lawyermom01 bence son ayda bebegınızın kılo ve boy durumuna gore takvıye yapın baktınız bebek ortalama doğacak ekleme yapın bence ama çoklu set degıl alt ust takım veya tulum gıbı ama iri gözüküyorsa çok almaya gerek yok ben dayanamadım almısım epey ınsallah gıydırebılırım dıye düşünüyorum
Dnz2020 Lawyermom01 ben de adanalıyım malum en sıcak memleket 40 ından sonra yazlık giydirirz diye şimdilik zıbın tulum hastane çıkarları yeterli diyorum
Wonderanne Minik_avakado1 bende uzun kollu al sen küçücük o usuyebilir sadece onu giydirir pijama giydirir kundak atarsın üstüne
Zlhb Deletedmom137 ben e bebekten almıstım bır tane doğunca gıydırırz orda diye 100 e almıstım ama sonra ındırımde 60 a düşmüş gayette güzel beğendim👍🏻 Doğunca kırlenır zaten dıye çok kalıtelı bır sey bakmamıstım ama tavsıye ederım markası aziz bebe olması lazım
Liva90 Bende Adanada’yım temmuz sonu doğum 5 tane askılı zıbın aldım 5 tane kısa kol zıbın 5 tane uzun kol ve 15 tane kendinden patikli pijama üstünede uzun kollu yelek tarzı kendinden eldivenli üstler aldım istersnz eldiveni takmıyorsnz
ikiprensannesiiii Minik_avakado1 bende mersindeyim haziran ortası gibi doğum Inşallah. Hastane Çıkışı ve birkaç tane alt üst uzun takım aldim geri kalanı hep zibin kısa tulum falan giydircem ama çorapla beraber ayaktan almasın diye . Uzun kollu kışa kadar bildireceğini pek sanmıyorum kışın da gider yenilerini aliriz 😊💙
Minik_avakado1 ikiprensannesiiii evet bende kışa kadar olanını almayı düşünüyorum sadece sonra çıkar kışlık uzun kollu alırım diye düşündüm çorap evet giydiririm zaten ama üst olarak zıbın ve kısa kollu tulum en iyisi dimi bizim burası için üstüne gerekirse ince battaniye örteriz uzun kollu da yinede alacam nolur nolmaz gece giydiririz diye düşünüyorum