Ceylan35 bigün kontrolüm wardı , sancı çıktı ,2cm açıklık vardı. Doktor yatırmayı teklif etti kabul etmedim. Evde sancım gelmeden son ana kadar doktora gitmeyeceğim. Normal istiyorum suni sancı ile kendimi perisan etmek istemiyorum. Tecrübeli cok anne ile görüştüm, bi ebe tanıdık su bile gelse 5gün kalır problem olmaz dedi . Asıl olması gereken kendi sancının gelmesi . Bakalım hayırlısı bekleyeceğim sancı icin ne yapmam gerek acaba ?