Aygul01 Aksaanuuur hayır sancın başladığında suya koyuyorsun. Ot açıldıkça rahminde açılma oluyor. Su an suya koymanin hiç bur anlamı yok. Herhalde doğum yapmak istiyorsun ☺️ Allah ne zaman nasip ederse çocuğunuz o vakit gelir. Hayırlı doğumlar.
Zemine11 Aksaanuuur Meryem suresini suya okuyup iç canım tabi niyetlenmeyi unutma sonra hurmayı akşamdan suya koy önce hurmayı sonra sıyunu iç sonra Rabbim e Bırak en iyisini o muhakkak ki o bilir