tazeanneyasemin Cati kuayeni demek bebegin cikacagi rahik agzinin kontrolunun elle alttan yapilmasi demek.catim darsa hicbi doktor normal yapmaz risk vardir cubku bebek cikamayabilir sikisabilir. Ama catin normalse normal Dogum Der.
Minnaqui Doktorunuz çatı muayenesini yapar, bebeğin geçeceği kanal uygun mu değil mi ona bakar daha sonra bebeğinizin kilosu, sizin sağlık durumunuz ve ruhsal durumunuza göre normal mi sezeryan mı olduğuna karar verir ☺
Gry CigdemKibar Sorcam . Şuan bana normal doğum olarak söyledi doğum şeklimi ama alttan muayene filan olmadım o yüzden kendimi her duruma hazırlamak istiyorum.