Ruveyda_ igne sadece uzun kiyas yapmam gerekirse damar yolu acilirken insanin cani daha cok aciyor bence spinal de kullanilan igne cok daha ince bir igne sadece daha uzun ben aci hissetmedim mesela. isleme baslamadan once parmagiyla seviye belirliyor doktor sonra batikonla silip isleme basliyor ben batikonla sildikten sonra tekrar parmagiyla seviyeye bakiyor tirnagini batiriyor diye dusunmustum oysa igneyi yapiyormus igneyi yaptigin da igne girerken sadece ciltte bir batma hissettim yani onu da dedigim gibi tirnagini batirdigini dusundum oyle hafif bir aci oldu. Benim dogum surecim normal baslayip sezeryana donmustu. Her şeyi arastirin tabi kafaniza soru isareti kalmasin ama neye karar verirseniz verin iciniz rahat olsun her hamilelik sureci gibi her dogum da kisiye özgü oluyor. Iyi yada kotu herkesin yasidiklarini yasayacaksiniz diye birşey yok herkes ayni seyleri tecrube etmiyor o yuzden kotu yorumlari okuyup karamsarda olmayin. Ayni seyler sizinde basiniza gelecek diye birşey yok dogum seklini ne olursa olsun guzel seyler dusunun hic stres yapmayin :) Umarim cok guzel bir dogum sureci gecirir saglikla kucaginiza alırsiniz bebeginizi.