Merhaba kuzular umarım cevaplar bana yardımcı olursunuz kuzular ben 31 Mart gecesi trivag fitili kullandım doktor vermişti 1 nisanda uyandığımda ise kanamam olmuştu reglm yakındı diye de bende aldırmadım regl kanaması dedim dün fitili tekrar kullandım ve bu sabah uyandığımda tekrar kanamam olmuştu ben korkuyorum kanama neyden kaynaklı olabilir bir kaçı beta baktır dedi idrar testinde baktım birşey yok yani merak ettiğim daha önce fitil kullanıp başına böyle gelem var mı veya gebelikle sonuçlanan oldu mu ben korkuyorum kızlar virüs var çıkmya korkuyorum beta falan da baktıramıyorum bir bilginiz varsa yardımcı olur musunuz arkadaşlar şimdiden teşekkür ederim