Merkez Hastanesi Pelin san ama memnun değilim keşke hiç gitmeseydim oğlumda yüzyıl hastanesine gidiyordum orada Doğum yapmıştım şimdi tekrar oraya geçicem akın bey e randevu aldım çok iyi bir doktor dur inşallah bize iyi gelecek enerjisi ,,Doğumu yüzyılda istiyorum çok temiz hijyenik bir hastane