Momysumy Merhaba arkadaşlar, Geçen ay ki adetim 3 gün erken çok az ve pembe/ kahverengi gibi gelince şüphelenip şehir hastanesine gittik doktor en son adet günümü felan sormadan kan testi yapalım dedi. . Adetime 14 gün var kan tesi için erken değilmi?
Tgbabsra Momysumy 1 se yükselme ihtimali var adet gününüz bekleyin derğm boş boşuna sürekli test yapmaya gerek Yok canım yinde sen bilirsin
Pcoslubiranne Daha yeni yumurtlama dönemindesiniz geçen ayi birakin.Değerlendirin bu günleri.Test yapmaniz icin en erken 12 gününuz var.Şu an hamile olmanız imkansiz zaten.
Momysumy Pcoslubiranne Yani ay halim geçer diye beklemiyeym diyordunuz öyle mi .. Dediginiz gibi yumurtlama dönemim tekrar mi denesek diye de düşünmüyor değilim aslında bilemedm
Pcoslubiranne Momysumy istiyorsaniz degerlendirin tam zamani gec yumurtlama veya erken yumurtlama durumlari olmazsa tabi.