Zynq Esoes93 Ceren çok güzel bir isim 🥰 Ben Ela düşünüyordum ama son 1 sene de önüm arkam sağım solum hep Ela oldu 🙈 Doğa ☘️ koyacağız 💜
Esoes93 Zynq Benimde seçeneklerim arasında var hala Ela çok kararsızım. Doğa da çok güzel bir isim ☺️