Simay41 canım bende mardin deydim. Evim orda eşim orda görev yapıyor . İkiz gebeliğim benim 29. Haftamdayım doğum için geldim bende Adana ya . Gittiğim doktoru çok kişi övdü bende ona gitmeye karar verdim 2 kere kontrole gittim şimdiye kadar . Mardin’de ki doktorumu çok seviyordum tek bebek olsaydı onunla yapacaktım doğumumu . Kendi evime gidecektim ama ikiz olunca tek başıma bakamam diye geldim annemlere . Şimdilik bu doktordan da memnun kaldım