Lalesen ben kullaniyorum canim 26.haftadayiz. Mide yanmalarim basladi yatamiyorum, yemek yiyemiyorum. Doktorum verdi. Cok rahatladim. Sabah ogle aksam kullan dedi bana 💁🏻♀️ Bi sknti yok ama ben iki haftadir rahatsiz oldukca iciyorum onun disinda icmiyorum