SekerMerve Kızlar 24+3 olduk ama bugn karın ağrısıyla uyandım bu haftalarda normal mı sizce yatış şeklinden olabilir mi
_mrv SekerMerve bende 23+6 bu sabah uyandığımda karnımın sağ tarafında ağrı vardı tuvaletim de gelmişti epey tuvalete gittim ama geçmedi. Biraz durdum ama geçmedi sonra gene yattım uyandığımda geçmişti. Sizin hiç geçmiyor mu biraz kestirip kalkın belki geçmiş olur
SeHer1909 Ben 23 . Haftdayım bazen bende de oluyor özellikle göbek çevresinde . Sola yatıp bacagınızn arasına yastık koyun ben öyle rahatladım. Sabahtan beri geçmediyse hareketlerini bi takip edin ne olur ne olmaz
Eminekrdmn01 Bende seninle ayni durumdayim 25+1im ve 1 haftadir agrim oluyor ara ara ptesi kontrole gidecegim
SekerMerve _mrv dün biraz balkonda soğukta oturdum ondan olabilir mi ya da yatış şeklinden her uyandığımda sırt üstüydüm
_mrv SekerMerve soğuktan olabilir belki üşütmüşsündür. Sıcak su yapıp ayaklarını içine koy eşin soğuyunca değişsin suyu 15 dk falan dur sıcak suda öyle çok iyi geliyor üşütmeye