İdrar testi yaptım ikinci çizgi silik çıktı gittim kan testi yaptırdım evin hemen yanındaki sağlık ocağında ama onlar da beta hcg testi yapacağına hormon testi yapmışlar tekrar kan testi yaptıracaktım( cuma günü oldu bunlar) pazartesi gel tekrar kan alalım dediler ptesi gittiğimde şu an laboratuvarlar çalışmıyor dediler eve geçince belki devlet diye böyle dedim özel hastaneleri aradım randevu için korona yüzünden kadın doğumcular çalışmıyor dediler. Yani öyle durup bekleme gibi bir durum yok. Hormon testinde bazı değerlerim yüksek çıktığı için bu değerler düzelmeden zaten hamile kalamazsın dediler. Ben de adet gecikmemi buna bağladım doğal olarak.