Mahperi İlk doktora 1 nisanda gittim keseyi gördü 23- 24 günlük dedi 10 gün sonra gel kalp atışını dinleyelim dedi bugün gitmem lazımdı ama duyup duyamıycağımdan şüpeliyim şuan 4+6 günlük hamileyim birazdaha bekleyeyim ayın 16 sında gideyim diyorum sizce??
gmzgrn06 Mahperi bence nisan sonuna kadar beklesen daha iyi olu çünkü genelde 6 hafta ve sonrasında duyuluyor ben 6+5te duymuştum ama tabi yinede sen bilirsin
123-456 Mahperi canım ben de 6 hafta 6 günlüktüm duydum 😊garantiye almak istiyorsan biraz daha bekle 🥰