Prilam dr biraz iyi geliyor ama yinede var vallahi şuan aynı durumdayım şanslıysan 16 haftadan öncede geçmez bezdim artık mal gibi gün sayıyorum saçımı başımı yolasım var sinirlerim acayip bozuk bu mide bulantısına 😔 sanki bebek midede ya bu midesi bulanmayanların bulananlardan farkı ne acaba ne şanslılar ya özeniyorum resmen özeniyorum 👊