Sermec27 herkesin bakış açısı ve karakteri çok farklı , tabiikide çok çok zor birşey olduğunun farkındayım ve o yüzden bu kadar etkileniyorum olayın başındada sabır dileklerimi ilettim. Ama benim yapımda bu gibi şeyleri paylaşmak gibi bir yapı asla yok en başında kendimden önce etkilenicek kitleyi düşünürüm, çünkü üzdüğüm her insan benim üzüntüme üzüntü katar ben bu yapıya sahibim. Ayrıca yazmayın diye birşey demedim, sadece bir tık daha empati yapsak ben ve benim gibi insanlar için daha iyi olabilir mi dedim ? Zor geçen bir dönemin hatırına dedim ..