Selâmin aleykum kızlar hayırlı aksamlar dün ilk muayene için hastaneye gittim 7+2 günlüğüm şuan kese oluşmuş ama bebek içinde çok küçük dedi 1 m bile değil dedi ilk kez gittiğim bi doktor zaten öyle olunca moralim bozuldu başka bisey soramadım 10 gün sonra Tekrar gidicem ama başka doktora artik folik asit verdi onu kullanmaya başladım başına böyle bisey gelen varmi yada bu durum normal mi ?