25 haftadayım gebeliğimde. Çok fazla akıntım olmaya başladı bu ilk gebeliğim. Bu normal mi ? Malum virüs yüzünden hastahaneye gidemiyorum. Enfeksiyon mu diye araştırıyorum ama yanma kaşıntı ya da huzursuzluk gibi şikayetlerim yok . Tecrübeli anneler yardım lütfen 🙏🏻