fatosmrl Karnımda ve belimde ağrı var 3 saatten beri rahmimde iğne batar gibi agrılar hissediyorum 38 haftalık hamileyim doğum başlangıcınız nasıl oldu?
Shrcprs fatosmrl benim de tüm gün Kasılmam oldu ama artmadığı için sakin kalmaya çalışıyorum 37 haftalığım, çoğalsa doktoru arıcam ama hep aynı şiddette