SvdyvZ 35+2 günlük hamileyim. Gebelik öncesi saçımı hep boyatıyordum ama gebelik süresince hiç boyama yapmadım bebeğim için. Ama beyazlarım o kadar çok ki kendimi kötü hissetmeye başladım. Kullandığınız bitkisel boya öneriniz var mı?
Minieprens SvdyvZ balla canım ben 6 haftalıkken boyattım saclarımı bırsey olmadı sukur ama pencere fılan full ac