brnr09 Kızlar merhaba. 19+4üm çok şiddetli baş dönmesi yaşıyorum birden elim ayağım boşalıyor sanki. Tansiyon şeker normal, baktım onlarda da bir şey yok. Neden olur ki ya sizde de oluyor mu böyle bir anda elimi bile kaldıracak halim olmuyor
NisaMomy brnr09 o haftalardayken bana da cok olurdu ortada bir şey yokken başım çok dönüyordu uzanınca geçiyordu, kendi kendine geçti sonra😊
Deletedmom138 brnr09 bana da ilk üç ay çoook oluyordu eğer kontrollerini aksatmıyosan tahlillerinide düzenli yaptırıyorsan korkmana gerek yok, her kontrole gittiğinde şikayetlerini doktoruna mutlaka ilet