Genelde 30 yaş üstü kadınlarda ve çoğul gebelik yaşayanlara öneriliyor. Ben ikiz gebelik yaşadığım için doktorum önerdi ve kanımı verdim çıkmasını bekliyorum. Tek gebeliklerde birçok rahatsızlığa ve cinsiyete bakılabiliniyor. Anne kanından bebeklerin DNA analizleri yapılıyor.