Oznuruzun maree sağlıkla kucağınıza alın inşallah bizde bugün 13+5 gunluguz bebegimle ikinci hamileligim 15 aylık bi kızım var ikinci bebeğimide çok merak ediyorum net öğrenmek içinde nisan sonunu bekliyorum 16 haftada gidicem inşallah
iremgun maree günümüz aynı bana da kız dedi ama kıyafet alma yinede nolur nolmaz dedi 😊 1 ay daha bekleyeceğim artık, sağlıklı olsunlarda🙏
Seda1208 Bana da geçen hafta gittiğimde emin değilim ama kıza benziyor demişti bakalım 3 hafta sonra tekrar gideceğim o zaman pıtırcıgım kendini net gösterir inşallah 🤗
Uzm-Nurse iremgun belirtileriniz nelerdi mesela ilk başlarda sağ kasık ağrısı mı sol kasık ağrısı mı , bulantı çok muydu vs :)
iremgun Uzm-Nurse hiç bulantı yaşamadım çok şükür🙏😀 genelde sol kasığımda ağrı oluyordu. Başkada bir belirtim yok sanırım 😀😀
iremgun Uzm-Nurse bulantım yok diye kesin erkek dediler bilmiyorım ki hurafe gibi geliyor bana bunlar canım. Sağlıklı olsunda aman gerisi önemli değil😊😊