Mervekrg Geçen ay kimyasal gebelik geçirdim mart 12 de kanamam başladı 18 bitti 31 mart ise yumurtlamamı gördüm değerlendirdim bir gün geciktim ne zaman test yapmalıyım geç döllenme olmuş olabilir
Canan123 Ben de 31 martta çatlamayı gördüm adetim yarın ama sonuç görmek için daha erken geldiği için bekliyorum bence siz de 2-3 gün daha bekkeyin gelmezse test yapın