Happpm bendede var malesef ve gecmiyor bol sıvı tuketmeye calisiyorum İc camasirimi utuleyerek giyiyorum ve sık sık degistiriyorum. Ayrica nette ve burada bir arkadastan duydum kızılcık serbeti veya suyu cok iyi geliyormus onu iciyorum
hergun. Ama gecti mi dersen sanirim gecmedi agrilarim var çünkü.