Merhaba kızlar erkek bebişlerinize isim düşündünüzmü banada fikir olsun 😍
Meltem3421 Batın efe 💙
Meltem3421 bulut Efe 😍
Meltem3421 çağan
Meltem3421 ilk oğlum Aslan Göktürk bu da Yamaç Tuna olucak inşallah ♥️
Aybars💙
Arda 💙
Yaman 💙
Yamansibel Benim de eski soyadım ben de beğeniyorum Yaman ismini 🤗
Biz Göktuğ koyacağız inşallah 😍🙏🏻
İkiz bebeklerim olacak kivancmız ve keremımız
Cesur 💙
Meltem3421 Haktan 🥰🧿
Kağan Mert yada Göktuğ olacak. Soyadımız Göktepe 💙🤍
Meltem3421 Yağız Alp 🐎💙
Arel🥰💙
Meltem3421 Abdullah
Kerem veya Kerim karar veremedim henüz 💗
Yavuz Aren ♥️
Uraz veya Alperen ❤️
Meltem3421 Efe olucak bizim de ♥️