1Minikmucize Kızlar doğum randevusu almak için kaçıncı haftada gittiniz şuan 31 felan oldm ne zaman gitmeliyim sizce bilgisi olan yazabilir mi
Mickeylover 1Minikmucize ben de öyle istiyorum. Mayıs 11 de 37 bitecek doktor o civarda gün kararlaştırırız demişti. Sanırım durumuna da baktıktan sonra karar veriliyor.
Mutlubiranne2 1Minikmucize daha erken canım senin..ben Perşembe günü gittim yani 36+5 din..38+5 e gün verdi
Pamuuk 1Minikmucize ben geçen ayın 17 sinde gttim muane bu ayında 17 gidecem gecen ay aldım sezeryan günümü veriyorlar yani suan 29+5 günlügüz haziranın 14 15 dedi
Mickeylover 1Minikmucize doktorum öyle dedi bence değil sonuçta normal süreç 40 planlı sezeryanı biz 39 da genelde yapıyoruz dedi. Başka bir durum yoksa tabi ki
1Minikmucize Mickeylover yok yani randevu almaya gitmek için geç oldğunu düşündm randevu bulmak zor oluyor ondan
1Minikmucize Mutlubiranne2 doğum için aynen erkende randevu almak için dedim yoğunluktan bulamayabiliyorz o yüzden bi iki haftaya gitsemde ona göre gün alsam die düşünüorm
sonsuzadek 1Minikmucize 36 da gitseniz olur ben öyle yaptım, gittim baktı nst bağladı şu hafta gel sezaryan öncesi tahlillerini yapaılm dedi yaptı sonrada günümü verdi bi kaç gün içinde
KSennur Dün 32+2. günümde doktoruma gittim 3 hafta sonra kontrole gel hemde doğum randevunu organize ederiz dedi.