minikbademm Kasıklarım biraz geçip sonra tekrardan başlıyor çok feci ağırıyor.korkuyorum birşey vardır diye birşeylerşer yaZın kızlae ne iyi gelir ne yaramaz normal mi ???
melikekayi Merhaba, benimde ilk haftalarımda kasık sancım oluyordu bunun için normal deniyor rahim kendini hazırladığı ve büyüdüğü için.Ancak sancı dışında başka bir durum var ise kanama akıntı vb. doktoruna danışmalısın.