Nuraayy Hanımlar ikili tarama hormonlarıma bağlı olarak yüksek seviyede çıktı emin olmak ve garantili sonuç için genetik testi yaptırmayı düşünüyorum. İçinizde yaptıran varmı acaba? Yardımcı olursanız
Gunes6510 Nuraayy canım benım de yüksek çıktı aslında hamilelikte hormonların değişimiyle yüksek çıkabiliyor doktor korkutmuştu ..ben içim rahstlasn diye fetal dna testi yaptırmıştm bu testlerin doğruluk oranı %99.9sıkıntı çıkmadı şimdi 37 haftalığım..
Nuraayy Gunes6510 peki testi ne zaman ve ne kadara yaptırmıştınız. Kaç günde sonuç geldi. Teşekkürler şimdiden yardımcı olduğunuz için
Gunes6510 Nuraayy canım yanlış hatırlamıyorsam 1600 biogen şirketin ismi testi almanyaya gönderiyorlar down için bakılırsa 1600 geniş istersen tersi 3 bin e kadar artıyor