Aydeniz09 6 aylık hamileyim. Eşim Egeli ben Karadenizliyim. Aramızda bazı kültür farkları var. Ufak tefek geçti gitti hepsi. Şuan aramızda ki en büyük fikir ayrılığı bebek tuzlamak!!!!! Kaynanam sessiz bir tip ama bebek tuzlama taraftarı. Eşimde öyle görmüş onlardan oda tuzlamayı doğru buluyor. Ya hangi devirdeyiz ne tuzlaması!!!! Kesinlikle karşıyım eşimle sürekli tartışıyoruz çocuk benim çocugum kokarsa koksun diyorum… hala inatlaşıyor benimle bu kadar geri kafalı olunmaz yaaa
Cileklipasta Aydeniz09 kokmanın onunla da alakası yokki. Çevremde çok fazla var beni de tuzlamışlar ama terim çok kokar diyen 😄 bu tuzlamayı nasıl yapıyorlarmış peki sordunuz mu ? Çoğu yerde 40 suyuna 1 kaşık tuz atıyorlar 🤷🏻♀️ Öyle bişeyse etkisi bile olmaz suya aslında
Busraasafekinci Aydeniz09 ben güney doğumluyum. Bebek ilk yıkandığında tuzlu su ile yıkanır burdada. Bence tartışmayın bu aşılmayacak bir mesele değil, onur kırıcı sebepler değil bunlar tartışmak yersiz..
Suveydaa Aydeniz09 benimkilerde illa doğar doğmaz karınca yağı sürcez kolları dökülsün ilerde kuaför derdi olmasın diyorlardı tabiki sürdürmedim iki sene geçti hala laf sokuyorlar umrumda değil, sende umursama doğduğu andan itibaren her an seninle olacak zaten konuşsun dursunlar kendi kızı doğurunca tuzlarlar artık 🥰
Aydeniz09 Aygul01 Bebek kokmasın diye kordonu düşünce banyosunda tuzlarlar. Yani yıkama suyuna tuz katarlar. Eskilerden gelen bir adetmiş. Kokmasın diyeymiş ay delirecemmmm yaaa
Meleks32 Aydeniz09 bizde hastaneden gelince yaparlarmış beni tuzlamışlar 😂 ama ben evladıma yaptırırmıyım asla ne alaka canım eskisi gibi herşey degişti Mesela doğallığı bozuldu her üretilen şeyin yaptırmayın
Busralacin Aydeniz09 ha oylemi suya atilan tuz dan bsey olmazki ben tv de gordum bildiğin tuzla cocugu ovuyordular
Tstnptt Aydeniz09 Bi zararı olmaz ki cnm canını sıktığına yada eşinle aranı bozduğuna değmez ki bırak atsınlar
Aygul01 Aydeniz09 hayatımda ilk kez senden duyuyorum. Yeni doğmuş cilde tuz mu sürülüyormuş? Tuz yakar hatta acıtır. Ne sacma seyler var.
1Vera_ Aydeniz09 canım kokmak ile hiç alakası yok. Beni de tuzlamışlar kardeşimi de. Benim terim kokmaz ama Allah effetsin kardeşimin çok kokar. Hatta annem onu daha çok tuzladık niye kokuyor bu kadar der 😁😁 bu yazdıklarımızı eşine bir okutsana belki fikri değişir
Gunsss Tuzlayın ne zararı varki böyle bi konuda eşinizle tartışıyorsunuz. Sizin olduğu kadar onunla evladı unutmayın😊
Aydeniz09 Gunsss Ya kıyamıyorum minicik bedenine. Doktorlar kesinlikle yapılmaması gerektiğini bebeğin tahriş olabileceğini söylüyor. Böyle geri düşüncelere anlayış gösteremiyorum 😓
Aydeniz09 Busraasafekinci Ya doktorlar tamamen karşı bu tuzlama olayına . Keyfimden karşı çıkmıyorum ki zarar verir diye korkuyorum .
Evita Aydeniz09 tuzlamayı biliyorum, ben de tuzlanmışım😃yapalım deseler karşı çıkmazdım ama doktordan tuzlamayın sağlığa zararlı lafını duysam ben de senin gibi tuzlatmam kimse kusura bakmasın derim. Kimsenin gönlü çocugun sağlığından kıymetli değil.
Aydeniz09 Suveydaa Karadenizliyim kafamı koyduğumu yaparım😅 Kimse fikrimi değiştiremeZ. Çocuk benimmm çocuğum aynısını kendi annemde istese ona bin kat daha tepki gösteririm… böyle geri kafalı düşünceler beni delirtiyor
brcaky Kontrole gittiğinizde eşinizde yanınızdayken doktora sorun. Benim söylediğim şeye inanmayıp aynj şeyi dr söyleyince inanıyor canım kocam😂
Aydeniz09 1Vera_ Kesinlikle katılıyorum. Anlamayanı anlatmak çok zor. Kokarsa koksun çocuk benim değil mi Ya hayret birşey.😡
melikekayi Ne kadarlıkken yapmayı düşünüyorlarmış bunu ? Bebeklerin ciltleri ne kadar hassas oluyor bunu bilmiyorlarmı, Allah korusun bi yanlış birşey yapılsa tahriş olucak yara olucak :( güzellikle kavga etmeden eşini vazgeçirmelisin bence.
Aydeniz09 melikekayi Gelde anlat işte . Kendisi öyle görmüş doğru zannediyor. Göbeği düşünce.Hayır tuzlamakla kokmasının ne alakası var deliriyorum yaaa😓
brcaky Aydeniz09 bidaha konusu açılırsa tamam hayatım dr a sorarız o sıkıntı yok derse yaparız deyin doktor zaten asla izin vermez eşinizde daha fazla diretmez. Bu şekilde sadece kendi sinirinizi bozarsanız😊
Aydeniz09 brcaky Haklısınız. Eşim de ikna olacak gibi duruyor. Ara da kaldı ama istersen olsun ister olmasın benim dediğim olacak. Kimse annesinden iyi düşünemez evladını