Masallah maşallah Allahim anali babali büyütsün inşallah🥰 ben de devlette yapmak istiyordum, açıkçası devlet ebe ve hemşireleri çok tecrübeli, bu da bence en önemli hususlardan biri. Benim gidecegim hastanede günde 45 ila 60 doğum oluyormuş. Ama şimdi virüsten dolayi devlete gitme diyorlar. Cok kararsızım… siz ne dersiniz?